torstai 25. lokakuuta 2012

And as we lie beneath the stars We realize how small we are

Heeei taas kaikki :)
On ollu ihan kauhee viikko... Varsinki viimeset pari päivää. Siis mulla on virtsaputkentulehdus, pusutauti ja selkä paskana ja muutenki ollu oikeestaa tälläne olo: 
Bad Ass
Mutta tänää on ollu ihan kiva päivä paitsi että toki oon ollu kipeenä, mutta onneksi yks kiva juttu tapahtu ku mun selkä yhtäkkiä rusahti jotenki takasi paikoollee, nii oon jopa voinu kävellä oikeestaa ekaa kertaa melkee kahtee viikkoo kunnolla.. :D Ja ja sitte leikkasin Panun hiukset ja se onnistu mun mielestä iha hyvin, tosin pilasin sen etuhiukset sillee lievästi, mutta Panu tokaasi vaa rennosti että: ''kyllä ne kasvaa'' :D
Tässä vielä kuva: 
Panulla ainaki mehevä ilme :D
Ja voi jesus nii teidän ois pitäny nähä ne ennen tota :D

Ja ja sitte no oon oikeestaa koko viikon vaa hölläilly kullan kaa ku ollaan molemmat kipeenä. Ollaan katteltu Twilightejä ja Miksun kaverit tuumaski sille että nyt se on sitte menetetty mies :D

Ja sitte Aatu on kyllä saanu mut nauramaa enemmä ku 100 kertaa :D Tosin sekään ei oo ollu oikeestaa sitte loppujen lopuksi kauhee hauskaa, ku nauraminenki sattu siihen selkään ihan saatanasti :D

Mutta mutta ei mulla kai sitte ollu muuta :D Viikonlopun jälkee tulee taas varmaa postausta mutta siihen asti se on moro, ja ja hyvää viikonloppua kaikille :) Muutama kuva tähä loppuu vielä :) 

You know life is cruel,
Life is never kind.

Kultuu


♥:lla Roosaww

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti